Instagram’a Gelen Süper Özellik: Süper Beğeni!
Sosyal medya deyince akla ilk gelen platform Instagram, sürekli kendini yenilemeye ve kullanıcı deneyimini iyileştirmeye devam ediyor.
Yakın zamanda güncellenerek uygulamada yer alması planlanan Süper Beğeni şimdiden kullanıcıların dilinde olmayı başardı! Sadece Instagram’da değil, farklı sosyal mecralarda da konuşulan bu yeni özellik sosyal medya kullanıcılarının favorisi olmaya aday gibi görünüyor.
Peki, herkesi heyecanlandıran ve Denizli’de reklam ajansı olarak bizim de sabırsızlıkla beklediğimiz Süper Beğeni özelliği nedir ve nasıl kullanılır?
Süper Beğeniyi Standart Beğeniden Ayıran Nedir?
Süper beğeniyi standart beğeniden ayıran en büyük fark erişim ve etkileşimdir. Standart beğenide sıradanlaşmış beğeni özelliği süper beğenide sıradanlıktan uzak, daha dikkat çekici ve daha belirgindir. Bu özellik sayesinde kullanıcılar paylaşılan hikayeye olan ilgilerini daha fazla gösterebilirler.
Bu özelliği kullanmak için yapmanız gerekenler de bir o kadar basit. Öncelikle çok beğendiğiniz bir hikaye bulmanız lazım. Ardından hikayenin altında veya yanında çıkan beğeni butonuna uzunca basmalısınız. Son olarak da açılan seçeneklerden Süper Beğeni’yi seçmelisiniz.
İşte bu kadar!
24 Saatte Bir Kez!
Instagram’dan gelen açıklamaya göre kullanıcılar Süper Beğeni özelliğini 24 saatte bir kez kullanma hakkına sahip olacaklar. Yani bir gün içinde bir hikayeye süper beğeni ile tepki verdiyseniz o gün başka bir hikayede daha kullanamazsınız. Ancak 24 saat geçtikten sonra bu eğlenceli özelliği yeniden kullanabilirsiniz.
Markalara Etkileşim Sinyali
Süper beğeninin en belirgin avantajı daha güçlü bir etkileşim sinyali olarak algılanması. Denizli’de sosyal medya ajansı olarak kişisel görüşümüz bu özellikten en çok yararlanacak kesimin içerik üreticiler ve markalar olacağı yönünde. Çünkü bu özellik hedef kitlenin hangi içeriği daha çok beğendiğini ve ilgi duyduğunu gözler önüne seriyor. Instagram’ın yeni stratejisi etkileşim ve kullanıcı deneyimini arttırarak dijital pazarlama ortamı sunmak olduğu için Süper Beğeni bu stratejiyi mükemmel bir şekilde destekliyor.
Özellikle markalar ve içerik üreticiler bu özellik ile anlık olarak hedef kitlelerinin ilgisini daha iyi anlayarak direkt hedefe yönelik içerik üretebilirler. Bu özelliği iyi anlayabilir ve kullanabilirlerse hedef kitleleriyle aralarında bir bağ oluşur, dijital pazarlama süreçleri de kar topu misali sürer gider…